Search This Blog

Thursday, September 16, 2010

Selamat hari Malaysia

Semalam di mapley.

"Macha, order!" panggil member gua sambil buat gaya tulis order.

Response, negatif.

"Dey, sini mari. Order!" member gua lagi sorang pula yang take over situasi.

Response, negatif juga.

"Boss, order!" gua pula yang bersuara.

Response, positif.

"Babi" kata gua dalam hati.

53 tahun Tanah Melayu merdeka. 47 tahun Malaysia di bentuk. Entah dah berapa belas tahun mat-mat Bangla mendarat di tanah melayu.

Hehehehe.

3 comments:

Aku adalah aku said...

Haish panggil bos baru layan...mat bangla sekarang dah tak sama macam dulu....

p/s : Selamat Hari Malaysia

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bolah kah aku mencarut di blog kamu..macam ass

Bobo Brazil said...

-elly-
dulu pun sama daa... hahaha

-brutal-
demokrasi brader.. slumber. hahaha