Search This Blog

Tuesday, September 14, 2010

Intisari rancangan di hari raya

Gua naik heran dengan industri tv di hari raya.

Dah masuk raya ke-5 tak habis-habis lagi dengan cerita hantu.

Mentang-mentanglah setan dah lepas dari ikatan.

Tak perlulah sampai seminggu raya semua nak tayang cerita hantu.

Siapa menteri tv ni?

Tolong kasi gua explanation.

Jangan sampai gua bakar semua stesen dengan najis lembu..

6 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan kes bakar tu tak habis lagi

elly said...

najis lembu tengah popular sekarang ni...

WaQheh said...

stesen tv kat malaysia ni mmg bangang tahap dewa taik lembu...yg paling gua nyampah cerita razak mohaidin mcm bagus tak penah lekang dari kaca tv..

Hashim Zabidi said...

Cerita hantu yg tak mengerikan. Nasib baik gua tak tengok tv. gua main mercun je mengalu-alukan hantu setan yg baru lepas dari penjara, ha ha ha...

Bobo Brazil said...

-brutal-
KPN kata kes dah settle. Hehehe

-elly-
elok di buat baja

-waqheh-
dia kasi tayang kat tv untuk orang-orang yang rasa rugi beli tiket wayang bro.. hahahaha

-pakcik hashim-
pakai meriam kabaid baru sedap sambutan dia pakcik. hahahhaa

asyiqin said...

ke ko takut tengok citer antu? hehehe..

yela bukak2 tv je tiba2 iklan seram...pastu bukak je channel tu ada citer antu, bukak len pon citer antu...dah naik bosan

ko dial up modem terus main game tapi terngiang-ngiang rupe iklan antu kt tv td..ko tutup tingkap ngan pintu...tiba2 iklan pop-up naik kt skrin ko...ko terkejut lalu mencarut...hahhahaha

btl x? huhuhu..aku membayangkan keadaan ko ms tu...canggih x?