Search This Blog

Saturday, November 14, 2009

Mendung tak bererti hujan

Gua sekarang menghadapi mental block. Gua tak tahu nak tulis apa. Kerja gua bertimbun-timbun. Ni pun sekarang gua curi-curi tulis blog sambil pakai stokin. Motor gua kene kasi panas 10 minit baru sedap nak bawak. Kalau tak dia punya semput serupa Datsun 120Y pakcik gua masa naik bukit.

Sekarang baru gua sedar, susah juga nak hidup senang-lenang di hari tua nanti.

p/s: Selama ni gua kutuk-kutuk power window Proton serupa haram. Sekali kilang gua rupanya yang punya kerja. Takpe-takpe. Nanti gua kasi study dia punya sebab musabab.

4 comments:

FIRZA said...

uniform lu stokin je....?ade awek tak kat kilang tu....?

Segenit Puteri Bunian said...

lu pakai stokin pakai kaki ,update blog pakai tangan or pakai stokin guna tangan, update blog guna kaki?

*pening

eL said...

kekeke...kalau tak jumpa sebab musabab dia, ajak kitorang bakar kilang tu ye.

Bobo Brazil said...

-firza-
lu nak awek macam mana? awek pejabat? awek QC? awek sapu lantai? ke awek kantin? lu cakap je.

-bunian-
gua pun pening dengan soklan lu la...

-eL-
awok bawak2 beristighfar sket. bakar kalu, mana lagi keh nak keje?