Search This Blog

Tuesday, October 27, 2009

Kalaulah...

Gua mula diasak perasaan blues. Blues yang merujuk kepada blues. Blues yang langsung takde kaitan dengan pasukan tua Chelsea atau yang ada pemain rambut kembang, Everton. Apatah lagi Barisan Nasional . Perasaan gua sekarang tak lari jauh dari perasaan Gary Moore sewaktu beliau petik gitar.
 
Malam tadi di kedai Poyeng, Kampung Baru Hicom
 
"Amacam cerita cinta kau dengan anak Pak Imam?" member gua
 
"Macam tu je lah" gua.
 
"Takde respon?" member gua sorang lagi.
 
"Susah nak cakap" gua.
 
"Pergi aje jumpe dia" member gua.
 
"Gila kau nak pergi Mesir?!" gua
 
"Berat jugak tu..." member gua.
 
Diam
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
Diam lagi
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
"Tahun depan kau up terawih sampai 20. Tutup sekali dengan witir. Amacam?" member gua sorang lagi. Tersengih.
 
What the......

2 comments:

budak said...

ape kaitan dengan up terawih 20 rakaat?

TAF World said...

Sengal lah entry nieh!!!