Search This Blog

Tuesday, July 5, 2011

Entry ini banyak guna babi

Kalau ikut kalender kuda, genap 3 tahun dia pergi. Aku rasa perginya dia memang tak kembali. Kalau kembali sekali pun, takkan aku nak terima balik. Babi. Sampai sekarang jari manis aku tak berapa nak function. Gara-gara dia. Aku bodoh tumbuk pintu bilik air. Walhal, bukan pintu bilik air tu pun yang hancurkan hati dan impian aku.

Sempat aku renung segala peristiwa yang berlaku pada diri ni lepas dia pergi. Aku down. Aku berada dalam black hole yang dia ciptakan untuk aku. Aku campak segala impian dan cita-cita yang aku ingin capai dengan dia atas syiling rumah mak aku. Masa tu aku betul-betul marah. Marah sebab dia pergi, tinggalkan aku macam bangang. Babi. Lama juga aku nak pulih. Sebab black hole itu terlalu gelap dan dalam. Langsung tak ada signboard yang tunjukkan jalan keluar. Babi lagi.

Sepanjang 3 tahun, hidup aku tunggang langgang. Aku tak punya cinta. Aku jadi benci pada cinta. Tipikal. Aku tumpukan seluruh hidup aku pada kerja. Hinggalah aku berjumpa dengan beliau. Beliau. Bukan babi macam kau. Beliau yang keluarkan aku dari black hole. Beliau bukan saja bagi aku torch light. Malah beliau pimpin tangan aku. Torch light, pimpin tangan. Tengok. Kau buat aku macam orang buta. Kau babi.

Babi. Babi. Babi.

3 comments:

Hani Si Blogger Picisan said...

haha~ xtau nak cakap ape but i like~ kikiki~ (^^,)

miza said...

erk

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jual sja di pasarcina babi tu..masak asam pedas