Search This Blog

Saturday, January 1, 2011

2011 : The Chronicles of Bobo Brazil Begin

Semalam, gua sempat sampai KL sebelum pukul 12 tengah malam. Sampai je, terus tuju cari buah hati. Susah payah gua terbalas bila kami sama-sama dapat tengok bunga api dekat KLCC seperti yang dijanjikan sambil berhimpit-himpit dengan manusia yang pelbagai bau dan warna.

Bila gua soroti balik pencapaian-pencapaian gua sepanjang 2010, tak banyak sangat yang gua boleh bangga. Hal-hal kerja memang penuh dengan cabaran yang madafaker. Hal-hal kehidupan gua sebagai hamba Allah, hampir menuju kehancuran. Hal-hal gua sebagai seorang anak pun takde apa yang gua nak bangga. Hal-hal percintaan, susah gua nak ulas.

Jadi, di tahun 2011 ni gua harap gua boleh berubah menjadi manusia yang lebih baik. Gua tak mintak banyak.

3 comments:

Hashim Zabidi said...

Gua tau apa lu minta: "mudah-mudahan Tuhan kabulkan percintaan kami"

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

amin

Bobo Brazil said...

pakcik hashim,

amin amin... hahhaha

brutal,
amin. chewah.