Search This Blog

Thursday, November 18, 2010

Cuti

Cuti raya qurban gua pendek sikit dari cuti raya puasa. Masuk hari kedua bercuti gua dah mula mati kutu. Bergolek salah. Telentang salah. Tengok tv lagi lah mengarut sangat rasanya.

Gua mesej buah hati. Ajak tengok muvi. Jalan-jalan pegang tangan. Tapi, gua lupe, gua sorang je yang bercuti. Ah, patut gua pergi kidnap saja beliau di ofis.

Sekarang, gua betul-betul mati kutu. Kalau ada tanah, boleh juga gua bawak-bawak berkebun.

Ah, sangap dowh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s: "Dia pilih KLCC dari aku dowh..." cerita paling hit. Budak-budak KL sekarang, semua nak kaitkan dengan KLCC. Pundek gile!

2 comments:

FARYN said...

ko pi la berkebun..
haahahaa

Bobo Brazil said...

farmville boleh lah. hahaha
ko ada tanah kosong?