Search This Blog

Wednesday, October 27, 2010

Umpama menagguk di air yang keruh..

Gua kensel nak pergi Bukit Jalil wiken ni.

Harga tiket cecah RM30.

Apa motif pun gua tak tahu.

Mungkin nak terus kira bajet ganti kerusi baru.

Kalau main taraf EPL takpe lah juga.

Mendiang Paul kalau tahu, geleng kepala.

Ah, makin menjadi-jadi @$$ FAM ni...

5 comments:

NORHANIDA YAHYA said...

lau nak marah pon jangan salah eja...
heheheheheheh...title tu penting..=)

elly said...

Tgk kat umah je lah..siaran langsung kat TV....tapi aku faham syiok wo tgk bola kat stadium

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sapa yang nak menagguk di air jernih tak berikan

Hashim Zabidi said...

Tak berhenti bola kena siksa, Paul jatuh sakit lalu putus nafasnya.

Bobo Brazil said...

-nida-
masa SPM dulu lagi gua tak lepas eja menangguk tu..

-elly-
duk rumah tak leh bakar kerusi dowh.. hahah

-brutal-
ceh, emang dasar!

-pakcik hashim-
dengar cite ada paul baru akan amik alih tampuk pemerintahan. hahahah