Search This Blog

Wednesday, October 13, 2010

Tinggal sebumbung

"Kau amik keputusan nak tinggal sebumbung ni, kau dah habis fikir ke?" tanya member gua masa sesi borak berisi habis kerja tadi?

"Dah..." jawab gua ringkas.

"Aku bukan apa. Takut kau salah buat decision. Yelah, ini bukan perkara main-main"kata member gua lagi. Serius pula bunyinya.

"Aku dah pikir masak-masak. Belanjawan pun aku dah siapkan ni" balas gua semula. Cuba selitkan lawak yang tak menjadi.

"Hal-hal hari Sabtu, Ahad kau dah fikir ke? EPL, cerekarama, Smallville? Macam mana? Tak berebut ke nanti?"

Babi! Apa makna pasang Astro kalau tak boleh menonton EPL di hujung minggu?

4 comments:

elly said...

Selamat Berjaya....ko jemput aku tak nanti??

Hashim Zabidi said...

Sebumbung takpe, jangan sebantaL.

Bobo Brazil said...

elly,

jemput-jemput ke?

pakcik hashim,

tido berbantalkan lengan lah yang best pakcik. hehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mesti rumah pangsa