Search This Blog

Sunday, October 17, 2010

Sesal

Design di Ikea semua cantik-cantik. Kalau bubuh dalam rumah, nampak trendy. Baru ada gaya metroplitan orang kata. Dari rak pinggan sampailah ke rak kasut. Belum kira lagi katil serbaguna. Hal-hal tempat gantung langsir jangan di kira sangat.

Kalau gua tahu Ikea nak buka store kat Malaysia ni, dari dulu lagi gua takkan main-main masa kelas Kemahiran Hidup.

Gua design meja makan simple-simple boleh letak harga riban-riban. Belum masuk lagi soal design sinki.

Sekarang, gua betul-betul menyesal main tembak-tembak kacang hijau dalam kelas KH dulu...

2 comments:

Aku adalah aku said...

Ko tembak-tembak kacang hijau...aku plak sibuk baling-baling......

asyiqin said...

yeke ko tembak-tembak kacang hijau? mana ko dpt? xpernah lak aku tgk... aku nampak ko semacam tekun je.. dlm KH..homework paling awal hantar..skema abis...tp bab menghentak kayu mmg ko hancur la...xde seni..huahuahua