Search This Blog

Tuesday, December 1, 2009

English is not my mother tounge

Entah kenapa sejak akhir-akhir ni gua lebih suka guna bahasa Inggeris sebagai medium carutan berbanding untuk berkomunikasi dan menambah ilmu pengetahuan...

Fucking la!

p/s : Selamat pengantin baru untuk bekas buah hati gua... (jangan harap gua nak bagi hadiah periuk nasi!)

6 comments:

Amir Ariff said...

bekas buah hati dah kawin.. lu bila lagi? haha

eL said...

wohhh!! setakat periuk nasik. Tapi banglo atau ferari ok kot ek. Aok jangan cakap nak bagi kunci banglo atau kunci ferari ye. setakat kunci je, tak main. eh...mcm la keh ex buah hati dia hahahahahahahahahahaha!!!!

WSR8086 said...

huhuhu... tak baik lah u all nie..!!!
nampaknya kene nyanyi 'pelamin anganku musnah' nieh...

F A R Y N said...

ko kasi je ciuman mesra!
hahahaa

Bobo Brazil said...

-amir-
lu jangan tanya soalan yang jawapan dia siku di bibir bai.... hahahaha

-eL-
aok jadi future keh je la. hahahaha

-WSR-
dulu gua takde angan-angan pelamin pun dengan beliau... hahahaha

-faryn-
meh gua bagi kat lu. hahahaha

StingRay said...

baru PPSMI mencarut dalam english..