Search This Blog

Sunday, November 29, 2009

Hal-hal bola sepak

"Dalam bola sepak ada 20 orang bodoh berebutkan sebiji bola" Ustazah Marziah, ustazah bahasa Arab gua masa sekolah rendah tahun 1992.

p/s : Semalam buah hati gua belanja tengok 2012. Menguap-nguap gua layan cerita bangang tu. Lepas ni beliau ajak tengok Avatar pulak. Gua nak tutup henpon lah!

3 comments:

eL said...

Kekeke...gimme 5 lah dgn ustazah marziah tu. Bagi je la bola sorang satu kan. takyah berebut. mana ustazah tu, nak belanja dia roti canai.

Wehh...jgn tutup tepon wehh..sian dia. masa aok nok ke dia, aok cari dia. bila taknok buat mcm tu. nok kena korban aok ni gamoknya...

WSR8086 said...

* huhuhu.. klu setiap org dpt 1 bola, baik tak yah main...
* Org tgk citer tu bagai nak putus nyawa... dia boleh pulak menguap2 yek... tak takut mati ker???
* Betul!! saya setuju dgn eL.. tak baik tau... Menosa!!! kecik hati dia...

Bobo Brazil said...

-eL-
ceh, kalau bola sorang satu baik main bawak telur atas sudu. keh taknak kene korban, tapi entah bila beliau nak berkorban untuk keh.. hahaha

-WSR-
takut mati mende tengok cerita tu? hahaha