Search This Blog

Monday, December 28, 2009

Ada sapa-sapa nampak stokin gua sebelah lagi tak???

Aktiviti kemas rumah bukan aktiviti yang menjadi kegemaran gua sangat. Lagipun, gua dilahirkan bukan nak jadi pengemas rumah. Sia-sia gua belajar main-main 4 tahun, dapat ijazah kejuruteraan lepas tu nak kemas rumah? Gila ke hapa? Mahathir lepas dapat ijazah doktor pun gua syak tak pegang penyapu dah lepas tu!

Ok, sekarang ni gua nak kasi short cerita. Stokin gua hilang sebelah. Gua sendiri pun tak pasti dia dekat mana. Keadaan bilik gua memang tak mengizinkan gua cari stokin tersebut. Tapi, gua memang tak biasa pergi kerja pakai stokin sebelah.

So, ada sapa-sapa nak jadi bibik kemas bilik gua sambil cari stokin gua yang sebelah tu? Harga kita runding-runding..


Serius, memang macam ni rupa bentuk stokin gua tu. Gua kasi hadiah misteri sapa dapat jumpe!

6 comments:

F A R Y N said...

aku syak mak ko dah buang..hahaha

Would Self-reliant said...

Dah takde stokin lain ke nak pakai.. tak pun beli baru je la..

eL said...

Santa ambik buat sangkut kat fireplace muekekeke!!! Ce tengok dalam stokin sebelah lagi, entah-entah Santa main aci nyorok letak dalam tu *gelak golek-golek* suka betul aku gelakkan dia nih...comel!

Bobo Brazil said...

-faryn-
ceh, ko ada kol mak aku ke baru2 ni?

-WSR-
dah takde. cukup-cukup 5 hr bekerja.

-eL-
aok kate keh comel ke? *berpeluh* hahaha

F A R Y N said...

mak ko kan mak aku jugak...hahaha

Anonymous said...

Baik ko cek ape lg yg ilang..aku rase bukan takat stokin je tu...