Search This Blog

Friday, May 8, 2009

Ini satu amaran

Ayat ni aku cilok dari blog ex-teacher aku masa kat skolah dulu. Berbunyi begini...

"Whatever you give to woman, she will make it greater. If you give her sperm, she'll give you a baby. If you give her a house, she'll give you a home. If you give her groceries, she'll give you a meal. If you give her a smile, she'll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit."

Ye..ye... aku dah biasa menerima ber'tan-tan' tahi itu. Lebih-lebih lagi 'kala malam bulan mengambang'. Hehehehe...

8 comments:

mabuk said...

hahahaha

Basuh Baju said...

hahaha kelakar dowh. aku suka kata2 ni.

Bobo Brazil said...

aah, memang kelakar.

asyiqin said...

serius..mmg macam real jek...sapo cikgu yg ko maksudkan?

damn!!...aku dh terlepas beberapa ari blog ko...really miss it..

Bobo Brazil said...

teacher mard. hahahaha. ko igt dia? ko slalu kene hambat pasal ponteng prep kan???

linamajid said...

aku salah sorang penyumbang ke?

Bobo Brazil said...

errr... nak kene jawap jujur ke?

dreka said...

teacher mard? serius ke....dia lom kawin lg kan...nampak sgt frust menonggeng...malang sgt ke idup dia...asyik bg taik je kt org lain...

hahhaa....aku pernah kene tangkap sekali kene denda pakai apa yg ada tour satu asrama dan tunggu kt depan blok 5 beratur panjang menunggu org lain blk dr prep...mcm taik je...