Search This Blog

Saturday, May 9, 2009

Dua.puluh.enam.

Owh...

Ayat pertama keluar dari mulut aku masa bangun tadi. Tanpa baca doa bangun tido, aku terus pandang cermin. Huh! Aku tengok muka aku, belek setiap inci. Pheww... sama macam semalam. Belum ada garis penuaan. Aku tengok pulak rambut aku, belek setiap helai. Lega.... belum ada satu uban pun berani munculkan diri. Aku tengok perut pulak. Eh...ehem!

Aku duduk pada birai katil lalu tersenyum. Lega dan puas.

Hati berbunga girang. Aku capai gitar. Tapi, ape 'cer' termain lagu Sharipah Aini nih???!!!!

FUNNY HAPPY BIRTHDAY Pictures, Images and Photos

7 comments:

terrarosa said...

Happy Birthday Bro !

sebelum keh terlupa , aok ada entri pasal hari ibukan ?

jom masuk peraduan Entri / karya Hari Ibu di blog keh. Serius.

Bobo Brazil said...

ooo... hadiah ape?
BMW keh masuk.
HAHAHAHAHAHAHA

asyiqin said...

alamak aku terlepas la besday ko
sori la...

hepi belated besday!!...

sume org sambut besday ko..tp aku sambut belated....menarik x?
hahhahahha

Bobo Brazil said...

aah. menarik sgt. gua punye kopok 'gente' bile mau pos? kasi ikat reben kaler merah. kotak polka dot aaa

linamajid said...

macam citer tak habis lah bro...bukan ada citer sambungan ke selepas memetik gitar..ke ko nak aku yg sambung citer...kahkahakahkahahkahkah

Bobo Brazil said...

yg mana satu?

dreka said...

kopok gente..buh reben
adeh xsesuai sungguh la
hahhahhaa