Search This Blog

Monday, April 20, 2009

Pagi Isnin yang biru....

Seawal jam 8:30am...

Telepon: Tutt...tutt...
Bobo : Hello!
Telepon: Hello, Assalammualaikum. Ni Bobo Brazil ke?
Bobo : Waalaikumsalam. Ye saya
Telepon: Saya Cik X dr company Y. U ade apply through Jobstreet kan?
Bobo : Aah
Telepon: Kami nak panggil U untuk interview on XXX at our office, JB.
Bobo : Ok.
Telepon: Jadi saya confirmkan tarikh ni lah ye
Bobo : Ok.


Jam 8:40am
Menghantar sistem pesanan ringkas kepada Pn. Juli
"Interbiu kat JB on XXX. Nak pergi sendiri"
Selang 5 minit kemudian..
"Tak ingat ape jadi masa Penang hari tu? Tak sampi sebulan dah balik. Jangan nak mengada!"
Dalam hati Cis! Pergi jugak!

Jam 8:50am
Menghantar sistem pesanan ringkas kepada Paulina
"Got interbiu kat JB"
Selang 4 minit kemudian..
"Cibai..Ko jual balik raket tennis aku."
Dalam hati Celaka!!!

Hmmm....

3 comments:

Unknown said...

huahua...bleh ke duk JB...serius susah beb sana...dah la ko anak mami

Bobo Brazil said...

oi oi oi. ko pon x support aku ke? pn. juli smlm bising kt aku. tapi, aku nak g gak!

Unknown said...

aku pernah duk 2bulan
stakat penang ok lagi
tp penang ko dh kalah baik ko mengalah je jb ni...serius