Search This Blog

Saturday, July 23, 2011

Hujung Minggu Saya

1. Sejak malam tadi gua check in dekat Hospital Sungai Buloh. Ada aircond. Nurse semua baik-baik. Belum kira lagi doktor-doktor pelatih. Ade juga sorang dua yang gua tengok ala-ala muka model. Sumpah. Gua ade sikit menyesal tak minat study biologi dulu.

2. Last gua tido hospital masa tu gua fresh lagi keluar dari perut. Itu jam gua mana nak kira sangat nampak hantu ke hapa. Cumanya, sekarang gua dah pandai berfikir. Imaginasi pun dah tinggi. Bijak lagi bergaya. Tak macam 28 tahun lepas. Ape cerita gua boleh terbayang ade objek macam aiskrim malaysia tengah lepak bawah katil? Gampang!

3. Gua heran la.. Kenapa pihak hospital tak ready kan sofa bed dalam wad? Tak pikir lenguh tulang belakang ke tido atas kerusi 12 jam?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone