Search This Blog

Sunday, July 31, 2011

Hujung Minggu Saya III

1. Hal-hal buah hati di JB dah settle. Kalau di beri pilihan untuk bekerja di JB, sumpah gua tolak. Gua dengan JB memang tak ngam. Mujur buah hati buat course di KL. Sekali-sekala katanya kene datang JB juga. Itu jam gua cadang nak kirim dia dengan Air Asia je.
2. Tengah hari tadi, gua dapat sms dari sorang member pasal puasa.
"Hai setan, see ya in a month k? Take care!"
Gua reply..
"Ok bos. U too. Have fun in ur presidential suite of hell!"

Bunyi dia memang macam gampang!

3. Sepanjang drive balik ke KL buah hati tak habis-habis complain pasal perut gua.
"Bulan puasa ni is the best way for you to diet and get in shape"
Gua balas sambil tersenyum..
"You too.. Double chin to hard to hide right?"

Masa berhenti lunch kat RNR Pagoh, gua sorang yang makan nasi. Terasa laa tu!

4. Kepada semua manusia yang baca blog ni, gua wish "Selamat berpuasa dan selamat bersolat terawikh tanpa ponteng. Semoga semua amalan kite termasuk memenuhi undangan berbuka dan enjoy buffet ramadhan diberkati oleh-Nya..". Amin.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: