Search This Blog

Sunday, February 6, 2011

Mengarut

Sekarang pukul 2.30 pagi waktu Malaysia. Waktu Mesir gua tak tahu pula. Tapi, kalau di Mekah rasa-rasanya waktu ni ramai juga yang bangun bertahajud.

Sebenarnya, gua saja amik kesempatan untuk berjaga time-time macam ni. Gua rindu suasana pagi di hujung minggu dekat rumah mak. Dia punya feeling rasa macam budak belasan tahun. Stay up malam-malam dengar THR. Kalau nasib baik boleh dengar cerita hantu. Dia punya meremang bulu roma macam memerang lepas mandi.

Pagi-pagi macam ni juga buat gua terfikir jauh. Terfikir hal-hal Mesir. Hal-hal Kabul. Hal-hal Manchester United. Ada juga terselit hal-hal Fasha Sandha.

Ah, tetibe rasa nak makan maggie pulak..

2 comments:

atiqahdahalan said...

2.30 pagi malaysia 9.30 mlm mesir tak silap aku

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cerita lebih sikit pasal Fasha Sandha.