Search This Blog

Saturday, January 15, 2011

Diary saya hari ini

Hari ni, gua dah ada baik punya plan. Memula, dalam pukul 9 kejap lagi gua nak masuk opis kejap. Buat paper work, buang tin kopi semalam dengan kongsi makan bekal budak-budak inspektor. Lepas tu, pukul 12 pulak gua nak pergi basuh kereta. Semalam gua tengok dekat seat penumpang belakang dah mula ada spiderman buat sarang. Nampak sangat gua memang tak suka ajak orang naik kereta mewah gua tu.

Ok, lepas tu pulak dalam pukul 1230, gua nak pergi lunch dengan buah hati direct pergi tengok movie. Tiket semalam lagi gua dah book pukul 2. Lepas settle hal- hal movie, jalan-jalan pegang tangan, agak-agak pukul 8.30, gua nak gerak balik umah mak bapak pula. Dalam sejam, gua sampai rumah, tengok tv kejap, main dengan adik-adik bulu, jawab soalan mak bapak, dalam pukul 12 gua nak masuk tido.

Hah, amacam? Hensem tak planning gua ni?

Tapi, sebagai orang melayu, gua rasa semua timing tu akan pergi plus 30minit ke sejam..

Tipikal sial!

1 comment:

Waja Lancer said...

Nice blog! Keep up the good work!