Search This Blog

Saturday, November 27, 2010

Sambung belajar

Sambung belajar di usia 27 tahun bukan perkara main-main. Kene sedia dari segi material, fizikal dan mental. Bukan boleh buat separuh jalan. Dia punye serius macam menikah pun ada juga. Kene sekali. Jangan sampai repeat 2-3 kali.

"You berenti kerja, pergi ambil master. Biar I support you. You tu, bukan boleh buat dua kerja dalam satu masa... Pasang skandal pun kantoi dengan I kan?" kata buah hati gua semalam.

Sekarang, patut tak gua senyum? Peluang dah depan mata.

Keh! Keh! Keh! Keh!

7 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bobo ,sebat dulu..orang ofer dah tu

one_munawwarah said...

untung ko buahati supportive.
untung buahati ko kalau ko sambung blaja.
selamat2.

nil said...

senyum jgn tak senyum. payah nk jumpa ni

elly said...

Ada yang tersirat....kalau ko tak paham lagi aku tak tau la...

menusuk hati said...

rumet aku,aminah bt hamid krm salam...dia ckp dia rndu kat lu...

Dgn hrpn awek lu bc komen ni.kahakz!

F A R Y N said...

memang terbaiklah buah hati kau!
hahaahahaa

Bobo Brazil said...

brutal,
mmg gua nak sebat ni

one,
gua pun untung jugak. kah!kah!kah!

elly,
gua memang susah nak paham mende tersorok neh..

menusuk hati,
btau aminah bt hamid tu waalaikumsalam. hehehe

faryn,
tengoklah, buah hati sapa... hahahaha