Search This Blog

Friday, May 28, 2010

Kadang-kadang gua ni stylo juga kan???

Semalam gua bangun tido macam biasa. Kesat-kesat mulut, pekena mandi 5 gayung, gua pakai baju kerja. Gua keluar bilik, gua tuju arah dapur, gua nampak housemate gua tengah buat milo instant. Gua tepuk belakang dia, gua senyum.

"Bagi secawan.." gua bersuara merdu. Cawan bertukar tangan. Gua minum dengan gaya atlet. Housemate gua senyum senget.

"Nampak semart juga lu pagi ni ye.." housemate gua pula bersuara merdu. Gua buat kening The Rock.

"Tu!" beliau bersuara dengan jari telunjuk ke arah kaki gua.

.

.

.

.

.

Oh, semart juga gua beruniform kerja dan berseluar hawaii ke tempat kerja ye. Patutlah gua rasa bulu kaki gua terbuai-buai.

Ah, hidup ini memang misteri kan?

Ini gambar curi

6 comments:

miza said...

euw!!! hahaha ak nk gelak guling2!! ahhahaha

Hashim Zabidi said...

Gaya je stylo tapi belum steady. Kena polish lagi.

Bobo Brazil said...

-miza-
ah ye... elok2 depan tu ada dinding!

-pakcik hashim-
steady dh tu pakcik.. haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

oh yeh yeh...
simpan nanti saifool nampak

tuan tanah said...

kehkehkeh...

asyiqin said...

eh..dh duk ngan pn. julie ke?