Search This Blog

Thursday, February 11, 2010

Bau dia serupa gampang!

Sepanjang gua ada kereta, hanya insan-insan terpilih je yang gua ajak naik. Buah hati, wajib. Akak opis, abang-abang, sama member-member yang jenis mandi 2 kali sehari memang gua tak berkira.

Tapi, entah apa punya nasib hari gua terpaksa bawa brader Bangla pergi buat kerja luar. Macam jahanam! Dia punya bau sampai gua rasa nak buka bumbung kereta. Gampang gile! Ada juga gua terpikir kalau kene tahan dengan polis apa kejadah gua nak jawap?!

Besok, gua cadang nak bawak kereta pergi mandi bunga. Malas dah la gua nak mencarut...

5 comments:

~W..S..R..~ said...

huhuhu.. alah kesian.. :-)
kenapa tak turun cermin..

Hashim Zabidi said...

silapnya bukan apa.bobo tak bawak yg betina

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

satu kaum kat ali coner yang ko suka minum
kalau petang mau bergelen aku punya muntah kalu dia org ambik oder angkat ketiak

Firol said...

melekat kat kerusi bau tu

Bobo Brazil said...

-w.s.r-
gua bukak tingkap pun bau dia tetap beraroma..

-pakcik hashim-
kalau bawak lagi double bau dia pakcik... tak patut sungguh!

-brutal-
dekat Ali gua tak pernah bau pulak. Teh dia sedap weih...

-firol-
gua tak cium seat lagi.