Search This Blog

Sunday, January 31, 2010

Ahmad Hairan bin Ajaib

1. Hairan sungguh. Macam mana brader rambut kembang tu boleh selamba jalan tengah panas sambil pakai sweater. Nampak sekilas pandang dah serupa Chester, Linkin Park. Kagum gua sama lu brader. Boleh layan macam dekat New York tu....

2. Sungguh hairan. Rata-rata gua nampak sekarang ni, orang lelaki paling jaga aurat. Gua tak nampak lagi ade brader jalan pakai boxer dalam Midvalley. Tapi kalau yang perempuan, gua tengok dah mula mengundur ke zaman Paleolitik. Mak Limah gua pun belum pernah lagi buat perangai sapu laman sambil berkemban. Lu orang selambe je kemban jalan-jalan dekat KLCC. Canggih tak patut!

3. Gua terus hairan. Tadi masa nak pergi bersosial, gua pekena pakai seluar yang selalu gua buat pergi memancing. Dah lama juga seluar tu terlipat dalam almari. Gua try pakai. Lega... Saiz pinggang masih maintain. Gua berdiri depan cermin. Gua sengih. Perut tak berapa menonjol. Gua masuk tangan dalam poket macam Chuck Norris. Gua hairan. Gua keluar tangan. Gua sengih. Amacam beb... gua jumpa not 50 lagi!

p/s: Takkan gua dah sampai level ahli sufi kot?

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa ilmu da
sapa basuh seluar tu dulu

Bobo Brazil said...

mesin basuh. nak beli?