Search This Blog

Tuesday, February 17, 2009

Ape daaaa.......

Kejadian benar ni berlaku di sebuah opis yang berpangkalan di ibu kota metropolitan, KL.(ayat di olah sedikit sebab dah berbulan mende ni berlaku)

Boss : Bobo, ko transfer sme gambar-gambar yang ko amik tadi dalam PC aku. Nanti aku nak burn dalam CD.

Bobo : Saya lupe bawak cable camera bos.

Boss : Abih camna aku nak burn nih. Esok dah nak hantar.

Bobo : Ada card reader x? Klu ade leh transfer skrg gak.

Boss : Ada-ada, jap aku g amik.

Selang dua minit kemudian....

Boss : Nah. Ni boleh. Cepat sket.

Bobo : Erk... Ni memory card bos. Camne nak....

Boss : Eh, tak boleh ke? Ooooo silap plak...klu tuh, aku xde lah...

Bobo : @#$^&W@%^$^(usus perut dah tegang nak mampus sbb tahan gelak)



Moral : jangan sekali-kali gelakkan bos walaupon bos anda itu salah. sbb sekali terguris hatinya, alamat susut laa gaji bulanan anda... Ingat, gelak anda mungkin membawa padah!

Saya Bobo, melapurkan dari depan PC. Adiossssssss!!!

No comments: