Search This Blog

Tuesday, December 9, 2008

Hari ini hari selasa

Nyesal sungguh rasanya tak apply cuti ari ni. Aku n sorang je staff yang ade dlm cube kat department aku nih. Seme cuti. Termasuklah bos aku skali. Cis!Cis!Cis! nyesal sungguh..... abih le aku menjawab call spjg ari nih. Harap2 le xde sape yang call. Cis dan cis lagi.

Ahad lepas aku tengok ade satu cite nih kat 8tv. Tajuk dia ape ntah. Tak ingat plak. Tapi pasal budak2 zaman sekarang nih, naik van klasik pastu round2 satu mesia. Ade satu part tuh tunjuk gigs kat JB. nampak le budak2 ni (bukan2 budak2 naik van tuh) tgh enjoy concert tuh. menyampah pun ade bile tengok. dressing xyah lah cakap. klu yang beraliran punk tuh, rambut dah cam trojan of course. hahahahaha. klu yang gothic, sah2 pakai celak kasi nampak seram....

bile umur dah +++ nih, rase cam sengal je tgk fesyen bdak2 sekarang. hahahahaha. tp lantak derang la... aku dlu pon camtuh gak. cumenye, aku bukanlah punk / gothic. minat dgr muzik2 tuh. nak plak bile tgh wat homework / time study especially math. pergh... cair otak aku + taik telinge. tp smpi sekarang jiwa aku ttp pd rock + grunge. smpi kan dressing pon still x ubah... still ngn jeans dah cam bertaun x tukar. hahahaha. barulah sempoi... g keje je pkai smart2. klu x kang kene plak halau ngn pak guard. huhuhuhuhuhu

tibe2 rindu zaman sekolah / zaman mude-mudi. sempoiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... xyah pk bayar utang...

No comments: